torsdag 1. mars 2012

Skjulte skatter

Art foto hadde vært ute på oppdrag, og var på vei hjem til studioet. Langs hovedveien fikk jeg(Kathrine) øye på ett gammelt, forlatt og falleferdig hus. Det første jeg tenkte var PHOTOSHOOT !!  Jeg har lett ganske lenge etter gamle forfalne hus, uten å komme over noe. Men her lå det ett rett foran øynene mine. Nysgjerrig som jeg var måtte jeg selvsagt gå å spør om vi fikk låne huset til en photoshoot, og eieren var hyggelig og sa heldigvis ja! :)
Men beskjeden jeg fikk fra eieren var: "Jeg tror du blir skuffet når du går inn... Tapeten henger og slenger, og det er rot over alt". Allerede da tenkte jeg "Haaaalleluja!"
Jeg og Nina skaffet oss ganske kjapt en modell, og to dager etterpå var vi på plass i huset og fotograferte.

Det er ganske rart.. For noen kan ett hus som er gammelt og forlatt være som en søppelplass. Men for oss fotografer er det en ren skattekiste! Det er som en uslipt diamant, som du bare veeeenter på å få sette klørne i!

Her er bildene jeg tok med mobilen min den første dagen når jeg bare gikk og kikket i huset:





Og her er bildene som vi tok på photoshooten:









Stor takk til modellen Marit, som var kjempe flink ! :)

Ha en fin dag videre folkens!

Hilsen Art Foto-Fotografene
Kathrine, Nina og Sylvi :)

2 kommentarer:

  1. Fint! ... Likte det siste bildet best. Selv med litt rotete gardiner, sitter fokuset fint på modellen (hvor det skal være) ... (og da mener jeg ikke fokus som i fokusering......, selv om det og ser ut til å ha truffet)

    SvarSlett
  2. Den lokasjonen var da utrolig flott. Veldig flotte bilder og en skikkelig flott modell... Må kanskje ta meg en tur :-D

    SvarSlett