fredag 12. mars 2010

Vintage prosjekt


Da er jeg igang med mitt lille vintage prosjekt!!

Bildene vil være inspirert av gamle/nostalgiske postkort, og hvis det er noen som er interesert i å være med, er det bare til å ta kontakt;)  Ps: Modellen bør være mellom 5 og 9 år.

Tlf: 40 40 08 64







Det ble en veldig fin start på prosjektet med denne lille jenta, dette er bare noen få av bildene fra fotograferingen. Og jeg ble utrolig imponert over modellen som holdt ut så lenge og bare var søt og utrolig flink å posere! ;) Tusen takk for hjelpen
-Nina



5 kommentarer:

  1. Tusen takk ;)
    Alltid kjekt å høre!

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder!! Jeg har veldig lyst å ha datteren min med, men synd hun er for liten (2,5 år). Vi har masse nostaligiske klær til henne og hun er kameravant så om du ombestemmer deg er det bare å ta kontakt :)

    SvarSlett
  3. så utrolig dyktige dere er! elsker rett og slett disse bildene :)

    SvarSlett